.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی تارنماي وبلاگ‌نويسان گيلان

تارنماي وبلاگ‌نويسان گيلان با عنوان «‌گيل نويس‌» با حضور مديركل و معاون فرهنگي ارشاد گيلان راه‌اندازي شد.

در نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال گيلان تارنماي وبلاگ نويسان گيلاني راه‌اندازي شد.

مدير اجرايي تارنماي وبلاگ نويسان گيلان در حاشيه اين مراسم اظهار داشت: گيل نويس با جديدترين قالب و بهترين امكانات راه‌اندازي شده است.
حميدرضا عليپور با اشاره به اهداف ايجاد وبلاگ گيل نويس افزود: انتشار اخبار فضاي مجازي گيلان، آموزش و برگزاري دوره‌هاي مرتبط، اهداي بسته‌هاي فرهنگي و برگزاري جشنواره‌هاي وبلاگ‌ نويسي از جمله اهداف است.
وي گفت‌وگو با وبلاگ‌ نويسان، معرفي توانمندي‌ها و ويژگي‌هاي گيلان و برپايي نشست‌هاي تخصصي و گردهمايي را از خدمات وبلاگ گيل نويس عنوان كرد.
عليپور همچنين آپلود را از ديگر خدمات وبلاگ گيل نويس برشمرد و اظهار داشت: در اين قسمت سيستم عكس اينترنتي است و وبلاگ‌ نويسان مي‌توانند عكس‌هاي خود را داخل آن بگذارند.
وي اهداي بسته‌هاي فرهنگي و برقراري حوزه فضاي مجازي را از ديگر خدمات وبلاگ گيل نويس اعلام كرد.
عليپور خدمات اين وبلاگ را گسترده خواند و بيان داشت: اين وبلاگ به همت اداره كل ارشاد گيلان راه‌اندازي شده و به لحاظ فني كار اين وبلاگ گسترش يافته است.
مدير اجرايي نخستين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال گيلان نيز در حاشيه مراسم مذكور از برپايي كارگاه‌هاي تخصصي در 15 عنوان در حاشيه اين نمايشگاه خبر داد.
مجيد رحماني درباره برنامه‌هاي جانبي نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال گيلان اظهار داشت: به منظور ارتقاي سطح علمي و آشنايي علاقه‌مندان به حوزه رسانه‌هاي ديجيتال و فضاهاي مجازي، كارگاه‌هاي تخصصي در حوزه رسانه ديجيتال برپا مي‌شود كه از تمام علاقه‌مندان براي حضور در اين نشست‌هاي آموزشي و كارگاه‌هاي تخصصي دعوت مي‌شود.
به گفته وي اين نشست در زمينه كارگاه‌هاي تخصصي امنيت خانواده در اينترنت، آموزش كار با نرم‌افزارهاي كاربردي، معرفي شهر ديجيتال، آموزش وبلاگ‌نويسي، ايجاد و استفاده از ايميل است.
رحماني همچنين آشنايي با بازي‌هاي رايانه‌اي، امنيت پايگاه‌هاي اينترنتي، معرفي مرورگرهاي اينترنتي، انواع بازي‌هاي دو بعدي و سه بعدي، معرفي سايت به موتورهاي جستجوگر و دولت الكترونيك را از ديگر كارگاه‌هاي آموزشي در نمايشگاه عنوان كرد.
وي افزود: در مدت برگزاري اين نمايشگاه نرم‌افزار ساخت بازي‌هاي رايانه‌اي، مراحل ساخت بازي‌ها شامل داستان‌نويسي، برنامه‌نويسي، طراحي و انواع كنسول‌هاي بازي و آشنايي با اينترنت در نظر گرفته شده است.
مدير اجرايي نخستين نمايشگاه ملي رسانه‌هاي ديجيتال گيلان در ادامه خاطرنشان كرد: اين نشست‌ها و كارگاه‌ها با حضور اساتيد برجسته حوزه ديجيتال كشور و همكاري مركز رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.